CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 16, 2010

which r better??

OLLA GUYZ... aku tgh berfikir atau boleh kata terfikir... mana lagi better do da the thing that u love or love da thing dat u do... penat aku fikir sowang2 ( mcm itik berak kapur).. hurm.. kalu aku cuba definasikan atau merumus dan mengakaji ayat2 yang membuat aku berfikir dan membuat korang berfikir aku ni banyak sgt masa nak dibuangkan dgn begitu saja... aku dapat membuat kesimpulan atau dgn kata lain conclusion iaitu sebenar-benarnya dan sejujur-jujurnya yg aku pown x tau apa yg aku fikir kan.. hahahaha... sorry2.... well, baik aku bentangkan idea aku yg agak merapu ni...
kdg2 aku rasa n fikir kalu aku wat things yang aku terlebih suka tahap cipan tgh tido mesti aku bahagia kan... hurm... tapi apa kan daya masa tak akan kembali hancur musnah lah segalanya.. sob2.... tapi kan if kita wat benda yg kita suka tapi org kat keliling kita x approve for instance lah parents aku x suka... aku still akan rasa bahagia kew?? bahagia kew aku kalu wat benda yg wat parents aku tak berapa ikhlas senyuman nyer padaku?? bahagia ker aku kalu benda yg aku wat boley menyebabkan org di keliling aku membenci aku??

tapi kan, kalu aku love da things dat aku wat.. bahagia kah aku?? yelah wat benda yg org lain suh kita wat mesti x bahagia kan??? tapi kan, x bahagia kew kita kalu org lain keliling kita bahagia??
tgk senyuman puas hati dari parents kita x bahagia kew?? tgk org keliling kita senyum senang, kawan2 happy.. x cukup bahagia kew??

entah lah cucu2 sekelian, nenek pown x tau...tapi bg aku kan, apa yg kita wat tu mesti ada kebahagiaan, sedikit ke banyak ker semua terpeluang pada kita mcm mana kita nak pandang sesuatu situasi tu.. kalu kita pandang dr sudut positif, x cepat melatah, cool n rileks sentiasa, kita mesti nampak bahagia tu dtg berlari nak peluk kita... tapi kalu kita asyik nak emo x tentu pasal, hati goyang semacam, asyik nak mengamuk dan negetif jew... bila masa kita nak nampak bahagia tu... bahagia tu dah lari seribu batu tinggalkan kita sebab takut... bahagia ada di mana2 jew, dalam setiap benda yg kita wat... aku bahagia dgn hidup aku kew?? aku pown x tau... yg aku tau.. selagi aku masih boley tgk parents aku senyum, selagi aku masih boley tgk and bergado bodo ngan adik beradik aku, selagi aku boley bergelak ketawa dan share probs ngan kwn2 aku, selagi aku boley makan dgn seleranya ( hahaha), selagi aku boley tido setiap malam ngan tenang dan lena dan selagi aku masih mampu mengukirkan senyuman... aku rasa aku dah cukup puas n happy... bahagia terlalu subjektif bagi dan berbeza2 bg setiap org.. so aku pown x ley concludekan yg aku bahagia.. tapi aku ley conclude kan aku sayang, puas, happy, tenang, aman damai dengan hidup aku skunk ni... probs tu confirm ada... menangis mesti ar selalu... hahahaha...

fikir2kan lah.. apa yg wat korang bahagia?? tul ker korang bahagia??

See Ya L8er... thankz for making ur mind twisting like mine.. hahaha...

0 comments: