CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 25, 2010

Wat bagan LaLanG?? Sg PeLek?? Ice Room??

Yo wassup?? hahaha.. asal aku tulis blog ni pown aku x tau... aku sajer2 jew nak citer aku merayau 2 negeri.. negeri mana?? selangor ngan negeri tanah tumpah darah ku... negeri mana lagi... negeri sembilan lah... Balik dari kelas yang sentiasa membuat hati aku berdebar-debar.. aku telah diajak oleh miss balik umah untuk bersama-sama dengan miss mini copper merah ke ice room yang telah menjadi kedai makan ais krim yang ter HOT setakat ini di dalam nilai..... sesampai kami di sana dgn minyak keta yg telah di isi oleh miss balik umah... aku yg bermata 4 ni telah melihat kete production tv3 terpakir di tempat pakir kereta...rupa2 nyer ada rakaman rancangan makan2 tu yg pengacara dia S.R tu.... ala yg pengacara dia buru kawin tu... kami pown masuk dgn pintu yang telah di buka oleh salah sorang production crew tv3 itu... SEDAP OWH>>>> Black KNIGHT nyer aiskrim... terbaik lah... Miss mini copper merah meminta nut case while miss balik umah lak makan mango sumthing thingy... kami makan dalam keadaan kesejukan akibat air-cond.. tapi tetap habis... mark my word.. ICE CREAM YG LAZAT ADALAH KEGEMBIRAAN SEMENTARA!!... setelah menghantar miss balik umah balik ke Miat..

kami berdua telah meneruskan perjalanan ke bagan lalang kerana keinginan untuk memakan sea food yang amat meninggi pada saat itu.. penat lah menaip.. apa kata korang blog miss mini copper merah... kerna seterusnya version dia sama jew... aku blah dulu lah... adios ...

0 comments: